Gårdagen med ett +

Igår kom Emmelie förbi på morgonen efter att hon lämnat William på dagis. Det första vi gjorde när hon kom var att slänga oss i bilen & åkte ner till falken ;P haha Skulle släppa av min bror vid bussen också. Sen åkte vi iaf tillbaka & drack kaffe & prata :) trevligttrevligt. Mamma åkte strax efter det & jobba sen åkte jag & Emmelie till Garphyttan. Hon släppte av mig hos mormor & där satt jag ett tag & prata med mormor & alla dom som var där :P Ingalill var där en snabbis och henne ska jag slå en pling idag har jag tänkt. Men efter det gick jag & Jessica ner till Kalle & Hariett och prata litegranna. Det var länge sen & dom hade köpt en jättesöt liten barbie som såg ut som en älva till Jessica :) Den tycker hon om väldigt mkt. Efter typ en timme ringde min syster & sa att hon skulle plocka upp mig & då åkte vi förbi Emmelie & Marcus och fick lite mat. hehe Korv & pommes, inte alls fel :P Tack! Kollade lite på deras hus också, det kommer bli riktigt fint när det är klart :) Sen åkte vi hem till Hanna & skulle hämta vagnen som några skulle komma och kolla på sen hem iaf ;) Heldag i Garphyttan! haha När jag kom hem gick jag in i duschen & sen satte jag mig här en stund :) Simon kom förbi sen på kvällen också, trevligt! Nu ska jag ringa Ingalill iaf. Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0