Gårdagen & lite idag!

Var med Jonas & Sonny in till stan en snabbis på kvällen :) Käkade en cheeseburgare, sen hem igen.. typ! haha Jessica ska vara hos Rikard till söndagen. Är väldigt tomt utan henne här men det är kul att hon får vara med honom iaf :) Händer inte allt för ofta så hon tycker nog om det :) Ska väl ringa senare  prata lite med henne. Hon brukar bli pratglad när hon hör mig :) Imorse kom Emmelie hit på en kaffe & massa snack om allt möjligt skit. Efter det gick jag in & duscha sen åt jag mat med min syster :) Satt inte helt fel. Är inte så mkt mer som har hänt så nu ska jag in på facebook en stund sen ta en kaffe :) Bye!


Kommentarer
Postat av: Stina

okej, jag kan tipsa dig lite om ett extrajobb:)



Om du går till LSS på Tegelgatan 1-3 kan du fylla i en blankett om att få bli kontaktperson, ledsagare eller avlösare (det är oftast handikappade barn och ungdomar men det kan även vara vuxna) som man ska jobba med vid några tillfällen i månaden. De försöker matcha dina intressen och ålder med en brukare som letar efter exempelvis en ledsagare. Tror att det kan vara ganska svårt att få uppdrag nu, men bara ett tips men det skadar ju inte att du testa.

2010-08-09 @ 20:06:02
URL: http://haglundstina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0