Fredag ###

Vad ska man hitta på idag då? Sitter just nu i sidenkalsonger, mjukisar & tjocktröja, fredagsmys! Skulle ha åkt in mot stan & fixa papper från Öbo, men så blev det inte. Får ta det på måndag istället :) Ringde till soc idag också & dom har fått mina papper & på måndag kommer det pappaer från dom, som antagligen ska fyllas i & skickas tillbaka & massa krångel. Men lägenhet & jobb är det viktigaste just nu iaf & Jessica självklart :) Men men, till kvällen får vi se vad som händer och sker. Verkar inte som att det händer mkt just nu iaf.

Har lite huvudvärk idag också. Började igår men släppte när jag tog en alvedon, men vill inte ta sånt.. vill bara att det ska vara bra i min skalle!!! Går väl över så småning om. Ska bada Jessica idag också från det ena till det andra :P Hon gillar det inte, men jag ska få henne att tycka om det :) Vet inte vad om hänt faktist, hon älskade att bada förut men nu är det helt tvärtom. Ordnar sig väl i slutänden, hon måste iaf bada/duscha om jag nu ska behöva tvinga henne :P Ren ska hon iaf vara! hehe Nej, nu blir det tv tror jag. Byebye!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0