Fick besök!

Emmelie, Marcus & William kom förbi runt 12 & hälsa på :) Vi spelade buzz, riktigt roligt kan det vara. Jag ledde oftast i början men sen gick det bara utför x) Skulle egentligen med dom hem & äta grillat men blev inte så för Jessica är inge bra med sin förkylning, men jag tror det börjar släppa lite för det är inte alls lika mkt som förut :) Skönt det!

Imorgon ska jag, mamma & Jessica åka in mot stan & skriva in mig på arbetsförmedlingen så det blir gjort ngn gång. har mailat Öbo idag också om mitt lösenord, så snart söker man lägenhet efter lägenhet & hoppas man får en på antingen Norr eller i Västhaga. Dom ligger på första plats, men man får se var man hamnar :) Inte Vivalla, Brickebacken, Baronbacken eller Varberga iaf. Det är ställen jag drar mig från att söka. Vill våga gå utanför dörren ibland också ;) Men det blir säkert bra i slutändan.

Ringde på ett job idag också men dom sa att jag skulle ringa tillbaka imorgon för chefen var icke där ;P Så det är bara hoppas på det bästa. Kan inte bli värre än ett nej, men jag hoppas mer på ett ja. :) Får se hur det blir imorgon.

Jessica har blivit världens kvällsmänniska. Hon vägrar sova när jag vill att hon ska sova & då har hon ändå varit vaken nästan hela dagen. Hon är inte sur eller ngt men hon känner väl att hon inte är sovsugen ;) hehe Har packat ihop hennes resesäng nu iaf för den används inte iaf, bara står där & tar onödigt med plats.

Men men, nu ska jag in på facebook & nöööörda lite ;) Byebye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0