Delar ut jobb!

Igår städade jag & min syster hela nedervåningen samtidigt som våra brorsor satt vid datorn :) Gjorde mig ingenting. För idag har jag satt dom på jobb. Mamma & pappa kapa ner hela häcken igår kväll :) Just nu står båda mina bröder och plockar upp allting & lägger det bakom huset i en hög :P hehe Lite roligt är det. Jessica hjälper också till :)

Igår kväll fick jag besök av Sonny, Jonas, Jonas & Lee :) Alltid trevligt när dom kommer förbi. Men börjar undra nu om dom kommer för att träffa mig eller om det är för mammas bullar ;) hehe eller dom kanske kommer bara för att träffa Jessica :P

Mormor kommer vid halv 3 och då ska hon skjutsa in mig till arbetsförmedlingen för jag ska på möte där. Sen när jag kommer hem så är säkert min storasyster hemma från rättvik :) Då får vi säkert besök av henne. Roligtroligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0