Blanketten fixad

Nu har jag hämtat blanketten från Öbo och nu ska den bara fyllas i & lämnas in + att jag var tvungen att gå in på skatteverket & hämta personbevis på att Jessica var min dotter. HAHA ^^ varför skulle jag hitta på att jag hade ett barn? Skumt! Men det var ju iaf tur att jag inte ljög om det iaf, då hade det blivit jobbigt :P Mamma får lämna in det imorgon när hon åker till jobbet. Vill att det ska gå fort nu, dom sa att det kunde ta upp till 10-14 dagar innan man får beslut om det gått igenom eller inte. Men varför skulle dom neka mig, bor ju inte så himla bra nu liksom.
Men men, när vi kom hem från stan fick vi pannkakor, yummi! Det var riktigt gott & Jessica åt väldigt mkt faktist :) Nu ska jag nog bara sega tror jag & invänta samtal någon gång i veckan från jobbcoachen som var sjuk förra gången jag skulle in. Det blir säkert bra! Byebye!

Kommentarer
Postat av: Stina

Vart vill du helst skaffa lägenhet? lycka till!

2010-08-23 @ 22:29:08
URL: http://haglundstina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0